amaziiiiing day!

Gårdagen var otroligt skoj!
Jag satte mig på tåget tidigt på morgonen,,mot Ljusdal. Spännande, där ha jag aldrig varit tidigare. =) Väl framme så bjöd Pauline på god lunch för att tysta min högljuda magen nån timma. Efter det begav vi oss snabbt ner till deras butik Inferno. Riktigt fin(cool) ;) Man blev lite avis. Där började vi våran styling/foto dag. Så roligt då vi båda är makeup&hår stylister, alla idéer och all tid vi sparade. =) Sen åkte vi runt och fotade på alla möjliga platser..sååå GRYMT! Två olika stylingar hann vi med. Tråkigt att inte bo närmare varandra för sånt där vill jag gö oftare! Vid 21 tiden va vi klara...åkte och köpte godis och slängde oss direkt i soffan, gottade och vilade upp våra kroppar till en mycket bra film.
Den dagen gör jag om..snart! , Hoppas jag.

Titta och njut av några bilder från dagen

 










Peace out!

Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Hoppas verkligen det inte dröjer allt för länge innan du kan komma igen! Vill så GÄÄÄRNA göra brud/trash - foto med dej i sommar! Men men :)

2009-04-25 @ 22:16:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0