Va det någon som sa Påsk?

Skärtorsdagen gick jag kl. 20.15 från jobbet, mot hammarby sjöstad där jag mötte upp Patrik, kusin Norman. Satt där och små surrade med ett glas vin i handen, även en bubbel vodka shot slank ner, och ja det va faktiskt inte helt tokigt äckligt.
Även en 1 kilos påse godis hade jag så fint gömt under mitt bord så jag hade något att gotta mig med..hahaha. Det är ju Påsk för tusan =)
Vaknade på långfredagen med ont i magen, ångrade en liten kort stund då att det där vinet rann ner i mig kvällen där innan. Glömde det lika snabbt..
Låg och såg slutet på filmen Sagan om Despaurex..eller hur det nu stavas, segade och segade inrullad i min stora mysfilt i soffan.
Tillslut va det dags att bege sig till jobbet.
Och detta gjordes, värt att nämnas på cykel. Fr. o.m nu ska jag cykla till och från jobbet. Spara pengar, få frisk luft och motion...ojojoj det låter som man blivit klok, eller kanske bara mer korkad! Tänkte det var bäst att man förbereder sig på vad som komma skall liksom
Dött dött dött på jobbet..shoppade två linnen. Ett som invigdes nu ikväll. Hursomhelst 5 minuter innan stängning kommer det in 1 kund och jag med min tur skiter sig allt. Kassan hakade upp sig och gjorde bara fel. Alla butiker stängde utom jag. Folket som va kvar i gallerian kom in till mig...jag bara skrek inombords * försvinn, låt mig va, det är STÄNGT*  Tio över 17 fick jag väl ut alla. Då strulade kassan yttligare och jag fick nog. Begav mig irriterat på min lilla gröna cykel hemåt med musiken högt pumpandes i mina öron.

Väl hemma..svettig och trött. Pär och jag gjorde oss iordning för att åka till Patrik på Påskmiddag.
Middagen va såå god, mums. Man borde bli bortbjuden oftare!. Och sällskapet mycket trevligt(!).
Jobbigt att jag inte kom på något pinsamt dumt som jag gjort bara..vet ju att det finns Massor! ?

Åkte sedan till smyg premiär på Melanders. Satt och surrade, skrattade åt dom som jobbade hårt för att få en lyckad kväll men ett ligg inkluderat. Hahaha

Tackar Ni som gjorde denna kväll så bra!

Nu ska jag och min älskade äta en pizza innan vi kryper till kojs.
Snart upp och jobba igen. Whää

Någon som vill dansa med mig?

Peace out




Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Du är bra på att skriva :D Rolig blogg att läsa :D

KRAM!

2009-04-12 @ 12:09:36
URL: http://www.lindapauline.se
Postat av: Robert

Snyy bild, den känner jag igen haha

2009-04-13 @ 11:15:29
URL: http://robertpetersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0