Tisdag= ledig sol dag

Upp och hoppa, det är tisdag, man är ledig och det är Strålande väder. woop woop

Börjar dagen med hårdträning, spinnade så svetten sprutade sen kuta ner till bassängen, svalkande plask, simmade nå längder med som vanligt äckelgubbar bredvid som Alltid så lägligt dyker under ytan då de möter en! Sluta smyg glooo!

Signade papper idag..har betalat så nu är det snart klart! Ohh det är så spännande och nervöst!

Eftermiddagen trodde jag skulle bli en flopp med ensamhet och lovely väder men ack såå wrong!

Mötte upp Em och Elin, tog turen och gjorde stan osäker. Shopping och kolla in folk med lite för lite/ genomskinliga kläder.. Inte hållbart brudar. Skärpning!
Middag på en mycket mysig thai/sushi  där vi även fick sällskap av Sara. Kul hade vi och de som arbetade där blev nog glada då vi kom med lite energi och glädje bland alla de andra tysta och tråkiga människorna =P
Få tacka de finaste, roligaste vännerna som räddade min dag från att bli grå och tråkigt! =)

Inatt kommer det inte bli nån sömn....ringde ett dolt nummer och mumla...scary! Sen för mkt snack om folket under st eriksbron samt viola. Hjälp...nån som vill spendera en natt med mig?

Dags att tänka på annat.

     



Peace out!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Glöm inte snacket om viola också! Serre...jag ser ut som en jävla boll på den här bilden!!!!!!! apa.



puss o godnatt hörs imorgon

2009-04-07 @ 23:09:31
URL: http://bumsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0