Underbara Lördag

Vaknade tidigt av att solen gassade på oss som låg liggandes inrullade i täcket och njöt av en skön ledig lördagsmorgon.
Pigg och alert åkte jag till Eriksdalsbadet för att göra några knop, gick på core och pumpade mage och rygg. Lite oskönt med träningsvärk men snart sommar och bikinitider så då är det bara att hålla käft och köra  :P hahaha

Senare på dagen tog jag och Pär en riktig lång promenad genom gamla stan - in till stan.
Kollade fotbolls skor, gick dåligt! Sökte sedan som tok efter nå att äta, men det gick sämst. Folk folk folk...ööööverallt! Köerna va enoooorma till allt och jag blev smått irriterad.
Magen kurrade så högt den kunde, munnen gapade efter vatten, solen stekte min kropp varm, föör mkt folk och en vandring hemåt framför oss.. Tack och lov så dök det tillslut upp en pressbyrå mitt framför våra ögon, utan kö!.*weeeei*
Testade den nya Magnum,, och vilken besvikelse. Iförsig va den jäääätte god. MEN pytteliten och kostade hela 23kr!. Så nej!

Väl hemma igen så slängde vi oss i soffan och våra fötter jublade av gläje över att slippa allt va promenad heter!

Lördagskvällen var som en riktigt skön sommar kväll,,,ljus och varm. Gick med brudarna hem till T. Drack vin och skrattade gott till allt möjligt.
Drog oss sedan till en mysig restaurang där vi bokat bord. Njöt av en väldigt smarrig middag och sällskapet va så bra!



                                                                               




Sammanfattat: En solig,glassig lördag med väldigt trevligt sällskap hela dagen lång!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Äntligen :D wohooo!

2009-04-06 @ 21:33:47
URL: http://www.lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0