Ett veckoliv ur carolinas liv

Ojoj vad ska man säga..jag ha legat på latsidan med skrivandet här...en vecka sedan sist.
Kan bero på att inte så mkt hänt...eller att jag bara struntat i det. Tänkte därför nu sammanfatta veckan som gått.
Måndag-Annandag påsk.  Ännu en skön dag med sol och värme... och lite jobb.
Har testat den nya GB sandwich,,,och Mums! like it alot.

Tisdag. En enda lång och tråkig arbetsdag..10-20 med 6st kunder på HELA dagen. Suck.
Plus att en äldre karl (typ 45år gammal) kom in och raggade på mig! Men allvarligt talat.., hur het trodde han att han va, eller hur dålig SMAK trodde han att jag har! Nej nej jag kunde faktiskt inte hålla skrattet inne då...hahahaha Och jag va inte den första, em :P

Onsdag. Ledig! Oh yeees! Lovely day. Lediga dagar ska man passa på att  göra så mycket som möjligt, trevliga saker,..men i långsamt tempo, få ut så mkt som möjligt av dagen men ändå känna sig utvilad. Nöjd.
Lunchade med Pär. Tog en promenad och provade sängar,,ganska bra kombination.
Gick sedan på promis med Emelie in till stan och köpte ett mycket vackert hår! Traska hem igen. Tove och Daniel kom förbi en sväng. Trevligt. =) Sedan åkte vi och provade soffor. Hm...låter som vi ha ett litet beroende av att åka runt och prova bekväma saker på dagarna, och ja det stämmer.  Hem och hade en myskväll med en underbart god middag,tacopaj! samt  mycket tvtittande.

Torsdag. Jobb 10-16. Är fortf duktig som cyklar till och hem från jobbet. Tycker alla borde ta och motionera oftare till jobbet, om man kan...man bli så mycket piggare. Efter arbetet åkte jag direkt till min älskade granne Em. Där också Elin va.
Mööös, käkade godis och pratade en massa.

Fredag. Började dagen med att bege mig till simhallen. Där hände nå sjukt..alltså serre, vissa kan reta upp mig rejält.
Alltid många som träningssimmar så jag och en annan lady delade bana. Det fanns dom som simmade ensamma.
Plötsligt döck en hel skolklass med pojkar i 16 års ålder. De ställde sig vid VÅRAN bana men jag tänkte för mig själv:
-haha kul skämt, de vill luras att de ska simma med oss! Men ikke...inge skämt här inte. ALLA jäklar små pojkar hoppade i...på samma bana som vi. Min haka sjönk till botten av häpnad! Va faaaaan liksom...då va det helt plötsligt ca. 15 personer på en och samma bana...såklart min bana! Och läraren står vid bassängkanten och skrattar! Jävla mongo!
Jag, envis som en gammal get, vägra vika undan..simmade sick sack och fick störa mig på mycket. MEN tillslut lämnade dom mig ifred! Skam den som ger sig =P
Sedan kina lunch buffé här vid zinken. Satt fint i magen.
Jobb sedan en kväll med mys och en riktigt smarrig efterrätt.

               Pärs till vänster, min till höger. Vem ha Bäst smak..jo JAG!


Lördag. Jobb. Hem och käka middag. Pärs familj kom ner och hälsade på. Jag är väldigt osocial, började göra mig iordning för utgång.
Traskade över till Emelie, Elin och Freja. Där det yrde solpuder i luften *haha skoja =P * Drack goda smultron drinkar, åt massvis med ost&kex. Poppade musik och va på G.

Söndag. En lugn bakis dag. Naturgodis, cocacola, soffa, filt, mysig pojkvän kan det bli dåligt..nej!
Åkte på fotboll, Skellefteå FF mot Gröndal. Kvällen spenderades tillsammans med Syster och Fredrik. Åt en god middag på "Lilla Harem", gick sedan hem och kollade "Filip & Fredrik". Det roligaste var deras sågning av Kramfors,,till alla er som inte varit där. Det stämde väldigt bra! Jag skulle inte kunna göra en bättre jämförelse.

Peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0