..det mesta regnar bort..

Lördag idag. Har spenderat dagen med lill syster,Mattias, mamma och moster i K-fors!..haha olikt mig att åka dit men ibland så kan man behöva ett besök i pulvercity.
En stall- och bondtös fick man vara en sväng idag också. Lovely.
03.33 söndag morgon. Alltså imorgon bitti. Då stiger jag och Emil på tåget på väg hem igen. Mot Umeå och Pär. :))
Känns bra. Och jag hoppas innerligt att de närmsta veckorna blir så bra som jag hoppas.

Nu är sommaren slut. Vilket innebär att jag måste fixa ett jobb jag älskar att gå till. Lite mer dans på fritiden. Träna. Och många härliga höstkvällar med vänner. Många måsten och höga krav. Men det är inte mer är rätt.
Hundkurs kan jag checka av iaf. Startar på tors :) jippi

Funderar på om man måste köpa simmfötter på måndag. Kan det inte bara sluta regna istället?

pEaCE oUt
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0