kalla vindar sveper förbi

Det har blivit augusti och det känns som hösten är på god väg.
Men höst med mys och mörker kan ju va lockande på sitt lilla vis det också.

Just nu ligger jag i vår gigantiska soffa,förkyld och ensam. Pär är hemma i Norsjö och spelar fotbollsmatch(hejja hejja), Emil är hemma hos mor&far på semester och lilla saga har åkt tillbaka till Linnéa.
Och snart måste jag iväg och arbeta, kan säga att jag inte är så vidare motiverad. Soffan&godispåsen lockar mer.
Men imorgon är det slapp dag, sedan på måndag drar jag så snabbt jag kan ner till Tona, plockar upp henne och så beger vi oss mot Ljusdal och Pauline. Det ska bli såå skoj!! =))) Torsdag ska vi va i Husnäs igen för då kommer även syster&fredrik hem. Jag har yttligare en bra och händelserik vecka framför mig.

Utanför fönstret går solen i moln och jag ligger väl inbäddad i min stora röda filt.

Ha en bra helg.
Peace Out

 

                                                                             Åkning med ring på Helgums sjön

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0