2009s sista dag

En sista dag på ännu ett år. Ett år som kan sammanfattas med mkt gott!
Man ha blivit äldre och ännu lite visare..eehh kanske inte riktigt men ;)
Vi lämnade livet som 08. Lämnade mariatorget för mariestrand. Lämnade Make up store för Svt. Lämnade många goa vänner. Hämnade här. Och det känns ju så här långt bara TOPPEN!
Ume bo. Egen lägenhet. En riktig vit vinter. Men så klassiskt att då man flyttat och ser så mkt fram emot en vinter med snö ja då så får även sthlm en vit tid.
Hur som helst. Denna lediga dag ska jag nu ut på långpromis med killarna vid sjön tänkte jag. Sedan måste jag iväg och handla till min dessert och även såserna som ska göras.
Snö snö snö. Det tar aldrig slut ;) Ngn som är sugen på att räkna snöflingor?

Kommer ikväll att bära samma blå klänning som på juldagen. Med lite axelvadd och paljetter. Hår och smink vet man aldrig hur det slutar.
 bilder kanske dyker upp.

Nu slänger jag upp några från min hemvisit.

Happy new year. Peace out.


Min sötaste skatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0