ändrade planer

Ibland så ska man inte planera och hoppas på för mkt alltså. Iaf inte om du är i mina skor.
Helgen som skulle bestå av att bara klura ut ngt skoj att göra, mysa och ha det gott blev istället jobb imorn. Plus att jag måste vara nere kl. 8.30 på morgonmöte. Jiiippi hurra!
Nä men jobb är aboslut super bra! men jag är ju helt sluuuut i huvudet efter dagarna med knökfullt med folk!. Man försvinner som in i en liten bubbla! Vilket är skönt! men det är rätt intensivt.

Så nu bli det att planera morgonkvällen och söndagen. Då bli det som jag vill. Kanske ska man boka en resa ut till skogen eller nått. Picknick på café. Whatever. =)

Mitt hår är krusigt och fluffigt som en liten pudel luffsar jag runt hemma i pyjamasbyxor.

Herregud om en vecka har julafton varit. Och snart är det nya året här. Ska man känna press. Hm.
Iaf så ska jag förhoppningsvis få jobba med två av mina förra klasskompisar på sminkskolan i slutet av januari.
Styla hår inför en show. Sedan vipfest! wooopi! Kan ju bli en kalas bra start på 2010.

Ah men nu ska vi ta denna kväll. Med en stor godispåse från Hemmakväll,en soffa och ngt bra på tvn.

Peace out! Kylan biter i mina tänder.

 
www.aliceofsweden.se 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0