I love

Jag är kär!
Livet är tungt ibland men ändå så ska man va glad för vad man har! Ist för att tänka på och grubbla ner sig över vad man inte har.

Jag har den finaste sambon, en underbar vovve. Underbar familj& härliga vänner. En super fin lägenhet. Och massa massa mer bra. Något jag däremot inte har är tur. Man få slita sig fram. Och på något vänster går det alltid. Kanske handlar om att inte ge upp.

Aja nog snackat om det. Pär åkte hem imorse, vilket känns tomt och tråkigt. Det va hejdå och vi ses nästa år. Tuuur att det inte är så länge kvar tills dess.
Jag har arbetat hela dagen. Emil har spenderat sin dag med familjen Mångberg på åkeriet.

Nu ligger vi i soffan och myser. En mysig promenad ska vi ut på.

Jag är så lycklig över att bo i umeå, norr, igen. Över att ha en riktig vit vinter. Det är så vackert ute men all snö! Mys mys!

Herrejösses jag sitter och kollar på Anna Ankas jul. Ska se till att inte fastna.

Snart bär det av hemåt igen.



Kommentarer
Postat av: Annica

Den här bilden liknar väldigt mycket Vaxholm?! Inte är det så att det är snö i Stockholm :) Det blir en vit jul i Stockholm i år, härligt!

2009-12-21 @ 22:38:33
Postat av: Anonym

Det stämmer bra att det är vaxholm. =) Hehe ja det ska ni va glada för! =) Här uppe är det massvis med snö! det är såå underbart!

2009-12-22 @ 10:01:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0