Lovely ledig torsdag

Och det är kallt ute! -18 var vad dom sa att det skulle va. tack och lov så ha jag ingen termometer men min känsla då jag va ut var att det är så kallt. Brr.
Men granarna utanför är mkt vackra med all snö på kvistarna.

Dagen består av städning, klappinslagning, skidskytte med syster, fotografering och lite annat smått och gott.

Kika på aliceofsweden.se och sedan på fliken maskerad klänningar. Försök hitta alla jag. Haha jag hittade nya efter typ ha kollat igenom bilderna ett x antal ggr. Tre stycken ska det va plus en bild på alla brudarna på startsidan.


Ha ni alla en bra dag! peace out!

nä hä, minneskortet vill ikke funka i denna dator just nu. Så ingen snö bild på granarna.
Istället bjuder jag på en hel hög med grabbar. Varav en är Pära och en Allbäck.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0