mer snö

Är tillbaka i Ume.

Ha fått spendera fyra dagar hemma. Det har varit väldigt skönt. Julen va härlig. Utgången på juldagen, vet inte ens hur man ska kunna förklara den.Så jag hoppar det. Men kul hade jag! Kan säga som så att det va en händelserik kväll/natt!
Annandagen var det tänkt birsta. Men fortf rullig på morgonen så va det en dålig idé ;P Va istället hemma, bakis och jäklig. Middag hos morfars. Marre på besök på kvällen.
Söndagen var man insnöad. Efter nå timmar kom man ut på vägen och då åkte jag och hälsade på fam. Norlin.
Fick göra ett kärt besök i lagårn också. Söta små kalvar fick suga på min hand. ohh så mysigt! Jag kanske få försöka hälsa på oftare, för mysigt va ordet.
Sedan bar det iväg uppåt igen. Över en halv meter snö hade dampt ner och -23grader. Skönt i kroppen.

Och nu måndag morgon så vräker det ner fortfarande. Hur mkt ska det kunna komma?

Dags att vandra till arbetet snart. Barnprogram med hundar. Det kan ju bli hur kul som helst. Jag ser mkt fram emot det iaf!! :D

Ikväll ska jag pynta lägenheten med mina fina klappar samt packa upp allt annat.

Nu få Pära komma hem hit snart också. Jag tycker det är på tiden.

Jäkla kamera kortet funka inte på datorn. så kan fortf inte lägga in nå nya kort.

Ni som är lediga, fram med stjärtlappen och åk!

peace out
 bild tagen för två år sedan på juldagsparty


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0