merry christmas!

ho ho! nu är det inte många minuter kvar av denna julafton.
Jag har haft en mkt bra dag hemma med familjen. Njuter. Är glad att få va hemma en hel julaftons dag och inte behöva jobba. En till liten fördel med Umeå. ;) Typ allt är stängt på julafton, precis som det ska va.

Jag har fått massa bra julklappar, faktiskt bara riktigt bra klappar! =) så jag är nöjd med hur jag skött mig detta år.  Bästa klappen: hmm..den håller jag nog lite hemlig. ;) 

Imorgon är det utgång på Hullsta. Ja men det kommer ju bli mkt spännande. haha sådana utekvällar vet man ALDRIG hur dom slutar! 

Mat, godis, zeunerts julmust. En underbar dag!

Dags för sängen!

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0