peace

Min näsa till termometer är inte nöjd. Eller jo nu då den få va inomhus. Men ute är det jäkligt kallt!
Och så har man varit och lekt clown. Snacka om att jag gömde mig på vägen dit! Hade ngn stött på mig tro jag faktiskt det hade blivit rädda! Nog för att jag såg skum ut då jag gick med huvva på och huvudet ner i marken också men :P haha

Nu sitter man bara med spänning och väntar på bilder. Men vi få lugna oss några dagar.

Jobb imorn och först yoga pass kl 8. Min största fasa är att det är inställt och jag åkt ner, två timmar innan jag ska börja arbetet! Då kommer jag bli en aning irriterad. Bara hoppas. men ja ha en osäker känsla i kroppen.

Nu ska jag sova. Och ladda för fredag. Kommer va galet med folk, men snälla folket,.va lättsamma!

Lägger upp lite bilder från förra sessionen med Andreas.





Kommentarer
Postat av: Mimmi

Nä har du en blogg också :)

Vad roligt :)

Snygg bilderna med clown sessionen, var :D

2009-12-17 @ 23:54:21
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0