blixtar och dunder

Magiska under...? Nää Fy! Jag vaknade inatt vid halv tre tiden av att hela himlen lyste upp och strax därefter skakade sängen av mullret. Usscha. Kutade upp och drog ut allt jag kunde se..sedan snabbt tillbaka under täcket, hittade min mysiga, varma älsklings hand där som jag kramde hårt. Kunde då somna gott igen.

Onsdags morgon. Jag är vaken men djuren sover. Idag ska jag bjuda hem Pära på lunch. Ner till stan och slänga ut lite snygga visitkort. Promenad med Thomas. Resten av timmarna idag låter jag bara få komma och se vad som sker.

...Åh vilken underbar daaaag! aaahahahaaa

p. e. a. c. e. o. u. t.


Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Kanske du vill slänga ut lite visitkort åt oss? :D Om ja skickar några? :D PUSSSS

Saknar dej massor, vetu de!!!

2009-07-01 @ 13:49:17
URL: http://lindapauline1.blogg.se/
Postat av: Linda-Pauline

Tack darlo<3!

2009-07-02 @ 09:53:04
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0