Mörka natt

Efter en dag då jag varit aktiv hela tiden, även fast jag varit ledig så ligger jag nu i soffan och väntar på att få åka och hämta min älskade från fotbollsmatchen. Norsjö-Mariehem, vinst med 4-2. Pära skottade in 2mål. Woopi goodi honni!

Ute är det mörkt...hur gick det till? för nå veckor sedan existerade ju inte ens mörkret. Men lite mysigt är det ju. Så länge jag inte börjar tänka på alltför mycket läskigheter.

Besökte som hastigast city idag. Massvis med rea men ack så illa, min plånbok tillåter inget köp dessa dagar.
Har ju inte arbetat en endaste dag på snart 3veckor. Fast imorgon och på lördag är jag på Garaget och serverar.

Slipning av tapetkanter och fingertoppar har jag också hunnit med.
Nu ska jag bara få tag i någon som vill hjälpa mig att hänga upp tapeterna...Nu nu nu vill jag få det gjort!. Någon?

Syster ringde idag från Stockholm, på lördag morgon tar dom flyget till Usa. 3 veckor. Live avis. Lite.

Nä nu är det dags att stoppa om dom små, snabbt hämta hem fotbollskingen, ge han en grattispuss sen falla som en sten till sängs.

Lite fler semester bilder.


Zally, nykomlingen i fam. Vidmark

 

Heldag vid byskehavs bad.

Sov gott, peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0