baby babe!

Tisdag och jag ska snart iväg på ett catering jobb. Stå ute under ett tält och servera mat till 300pers. Yes! Jag måste vara lyckligt lottad. Haha kanske? ;/ Om man gillar kyla, regn, många människor och mycket disk.
Nä..är det inte pappertallrikar,bestick och muggar så jag bara kan slänga skiten så kommer jag flippa högt.

Nu på morgonen har jag röjt i vårt tredje rum. Men jag tro det mesta hamnade nog bara inslängt i ngt av de andra rummen. Så nu ser det ut som fasen där ist.

Igår var jag och shoppade loss. Och jag köpte saker som jag annars inte skulle kollat på. Tro det kommer bli min outfit på midsommar..om jag vågar va vågad och annorlunda!? hahaha Självklart! ;)

Och imorgon ska jag iväg på något väldigt kul. Men det är hemligt än..HA!

Dags att spackla sig.
peace out


      Ett smakprov från fotograferingen jag var på och sminkade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0