Norsjö weekend

 
Arbeta och inskolning med Saga har vi haft i veckan. Linnéa och hon var på besök.
Vi bakade en smaaarrig daimtårta, poppade popcorn och njöt av att vara tillsammans. Linnéa och jag vi måste ha fler myskvällar liiiite oftare! Punkt slut. Men hon flyttar ju på fredag. Det suger! Och snälla lilla Saga hade fullt upp med att försöka komma undan en vild och glad Emil.
Igår eftermiddag åkte jag,Pär,Emil och Evelina hem från Ume till Norsjö. Pära osmart som han är hoppade direkt på en buss mot Kiruna då vi va framme i Norsjö. Smart? Nää. Flera timmar till åkandes. Men ha man fotbollsmatch så ha man.. då gör man visst vad som helst.
Jag och Emil däremot spenderade kvällen tillsammans med Pärs familj och en ynka pyttte del av hans släkt, fixade iordning för Pärs fars 50års kalas idag.
Så ikväll är det kalas med stort K!
Dags att fortsätta fixa. Snart kommer mor och far också. Pära kommer sent inatt. Han missar festen..haha pinsamt babe!
Imorgon är en familje dag. Och på kvällen gå virvelvinden mot Ume igen.

En sak är då helt klar. Här i norr KRYLLAR det av mygg, mygg och åter Mygg!!! Så ge mig lite vind, sa jag juh! NU! Ok? Eller låt mig bara va.

Ikväll - Risliden: Mat,dans och massa skratt. Mini- Globen the place to be tonight...aiight?

Klädsel: Midjehög Kjol,brottar linne, mini jacka och tre flaskor myggdeo. Thats me.

peace out. I saaaaid: PEACE OUT! (=

// Emil och Carolina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0