Ume ume

Nu har jag spenderat tre hela dagar här uppe i vår nya, fina, nu lite tomma lägenhet. Allt känns Toppen! (förutom att en viss pära åkt hem till Norsjö) Pissråtta! ;P

Men vad hände innan jag lämnade Stockholm. Hade ju besök av mor, moster och kusin. Lägenheten full, det va mysigt med besök av dom. Hade en riktigt bra helg. Och moster hade med sig en present till mig. Getmese. Men det vet förstås inte ni vad det är..finns tydligen bara från mina trakter. Muuums! liiiike liike!
 

Efter det jobbade och städade Pär och jag mest hela tiden. Sjukt jobbig sista vecka. Hann dock med att bjuda Elin och Sara på middag. Då blev det också utgång på Sturehof. Och då man har någon enstaka dag kvar i staden,,,självklart då ska man bli påhoppad av en alkis också som kastade glasflaskor efter mig...SPRING! No more.
 















Fredagskvällen kom Päras päron. På lördagen packade&städade vi som aldrig förr. Lämnade stockholm kl.15.59.

Älskar dig och vårat nya liv
Det var en lång men härlig bilresa. Framme 01.10 och då var det fortfarande ljust. Man hade som glömt att det va sommar och att det aldrig blir mörkt här nu. Så skönt. Söndagen packade vi upp och försökte få lite ordning.
På eftermiddagen då åkte dom härifrån.
Lillasyster kom och gästade mig. Vi gick till storasyster(som bor i huset bredvid), såg film och pratade.
Måndag-dag med lilla syster. Kväll men Linnéa! =)) woohoo va jag gillar att vara tillbaka =)))
            


Nu idag, tisdag. Min första arbetsdag här uppe. Redan liksom..är fortfarande helt knäckt i min skalle och kropp..behöver låååång ledigt. Men glöm det..imorn och på fredag är det jobb igen. Sedan på fredag natt tar jag bilen och kör hem över helgen.
ÄNTLIGEN!
Jobb hela sommaren är fixat. Det är bra, pengar behövs till allt som jag vill köpa!

Har just varit teknisk och fixat så jag har internet och tv. Niiize! Nu skulle jag bara behöva putsa fönster och packa upp kläderna. Men luuugn jag vill slöa i soffan ikväll med desp. housew. Imorn är en bättre dag för nytta..inte sant?

Umeå i sommar babe!

Peace out

Kommentarer
Postat av: Maria

Men va härligt ni verkar ha. Vill så gärna komma upp och hälsa på, får se om vi gör det i sommar :)

Kram kram

Postat av: Linda-Pauline

LJUSDAL i sommar babe! :D

2009-06-04 @ 14:17:38
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0