15,14,13,12!...

Slut i bena efter en lååång dag på arbetet. Nu ligger jag hemma med älskligen, ser grey´s och kollar runt en massa på allt som jag vill ha till våran nya lägenhet. Det är inte lite vill jag säga er.

12 ynka pynka arbetsdagar kvar..känns föööörjäkla overkligt, sjukt, stressigt..massa blandade känslor. Men jag längtar.

Undra hur sommaren kommer bli...kommer jag arbeta ngt så jag ha råd att införskaffa mig nya saker eller bli det att jobba som snikare/fixare där jag gör allt själv. Ja det bore ju en kul grej men undra vad mina grabbar skulle säga..kanske inte
Kanske kommer jag bara ha en långt och skönt sommarlov. Kanske inte en enda dag ledigt..ja jag väntar och ser

Imorgon är det dags...vara kreativ, skapa ngt kul på fotograferingen. Bilder kommer. =)

Jag vill åka till Pauline och busa igen...Hon är den roligaste och grymmaste.

Nu ska jag snart gå i säng, måste göra allt klart för morgondagen först.

Gokväll, hejdå från mig
 
                                                                      Miss You Em, sthlm är tomt och trööökit nu juh

Peace out

Kommentarer
Postat av: Linda-Pauline

Åh! Va snäll du e! Jag vill att du kommer och busar med mig igen :(

2009-05-14 @ 08:13:21
URL: http://lindapauline1.blogg.se/
Postat av: Linda-Pauline

Och jag ska fixa färgerna,, om dom är för ljusa. På min dator är dom inte det, men det är ju olika från dator till dator! :)

Krams!

2009-05-14 @ 08:14:29
URL: http://lindapauline1.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0