and a very happy holiday

Här sitter jag i mörkret. Fullt med levande ljus. Jag myser. Sitter och lyssnas på Jills julskiva och vilken stämning jag har fått! Nu vill jag äta en nybakad mjuk pepparkaka och lite julmust. Men nå sånt få jag vänta med tills imorn. ;)
Stämningen är iaf på topp här i vårat lilla hem. Emil vaggas sött till musiken, på det senaste köpet som jag gjorde idag.  Det blev så bra!
Och igår så byggde vi en sänggavel. Här händer det saker. Och det gillas. För än är det ju inte klart.
Har köpt julklapp nr. 2 idag. Nu måste jag bara komma på vad alla ni som jag inte köpt till vill ha.

Nu ikväll är det hockeykväll för hela slanten.

peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0