dagen som startat

Onsdag. Kl är snart halv tolv och här sitter jag. Nyinkommen. Har redan hunnit vara på stan. *håller tummen* (för det kändes grymt bra) Sen ha jag varit på promis längs sjön med emil också. Hamnade otippat bland en massa polismän. Och då jag stod nere på stan så kom polisbilen med blåljus och stannade bredvid mig. Vad försöker dom säga!? haha
En skön morgon..dock inte att kliva upp före åtta. Men jag inser att DET är en dålig ovana.

Nu ska jag fixa lunch sedan bär det av mot jobbet. Idag är det mat på schemat. Även imorn blir det jobba. Hurra för mig! Love it! Men sen ska det väl iaf bli en hemresa.

Och idag ha vi en vit mark. Yääääs.

have a lovely day!

peace out!

Härliga louise! Session från skoltiden. Så den börja bli gammal nu. Men fortf snygg!


Kommentarer
Postat av: Lindapauline

Jävligt snygg. Tror jag inte sett bilden från den där!

2009-11-13 @ 12:23:17
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0