fredag den 13e

alltså hejja! Hur ska dagen gå? kan den sluta lycklig?
Jag jag sitter iaf här och drar mig för att göra ngt som att köra till stan och fika med moster. Promenera med hundar, städa. Ja det mesta. Allt är ju farligt en dag som denna!
Igår satte iaf en liten smärta igång i min kropp. Lyckades hyvla av typ hela min nagel plus lite hud med hjälp av en osthyvel. NIIIZE!..not.
Igår va en lååång arbetsdag men alltid lika kul! Hann även med att köpa min första julklapp. Sköönt, nu ha man kommit ïgång. Tågresa hem på sena kvällen. Fick sällskap av en underbar valp. Emil va rädd, jag satt mest och gullade.
Nu är det dags. Även om det är fredag den 13e november så måste jag göra annat än sitta här.

Det ska bli en bra,skön helg nu.

Peace out!
emil myser hemma med sin älskade astrid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0