model me

Förra veckan var jag och plåtades två ggr. 3 sessioner. GRYMT SKOJ! Har fått massa roliga bilder.
Blir att framkalla snart igen. Man skulle vilja ha en hel vägg med massa grymma kort. Men hur ser det ut mesta delen är på en själv!? haha
Tänkte ni skulle få några smakprov.

Sen är det kul va dagar kan va olika. Idag är det minst LIKA grått och trist ute, men ändå en mkt bättre dag. Fråga mig inte varför. Min själ är bara gladare idag. Alla har ju sina sämre dagar. Men idag är en bra dag.
Då jag ska uträtta ärenden och få bra mycket gjort.

Nu ska jag ha en härlig onsdag. Ni också!
Kl är 11 det här är Carolina som talar

Peace out!

 


Nyårsfotningen i söndag som jag gjorde med två härliga tjejer. Linda och Mimmi.
(Allt sminkande på bilderna är gjort av mig)


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Yeah och jag måste säga du är riktigt duktig på att sminka. :)

2009-12-17 @ 23:57:52
URL: http://morewishes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0