surt värre!

Alltså ibland så är min stubin kort.
Min härliga, braiga dag blev snabbt sämre. Men jag tänker skriva av mig och sen bli glad igen.
Som sagt, alla har sina dåliga dagar. Bara för det så tycker inte jag att det ska behöva gå ut över andra.

En grinig jäkla gubbe på byggaffärn som inte va särskilt mån om att hjälpa mig. Jag frågade men blev dissad. Fräste bara. Oj. Sen försökte jag få kontakt med han för en annan fråga men då total ignorerar han mig. Och jag som va sån trevlig och glad kund. Vilket jag fortsattte med utåt men inombords ville jag inte va i närheten av hans dåliga vibbar. En kasse kunde han visst kasta fram till mig..men packa i alla grejjerna.. nääähädu det fick man gö själv!. Tack och hej. Det existerade inte. Ohh my god! Soorry liksom! vilken dålig försäljare säger jag bara. Jag kommer då inte gå tillbaka dit.

Så nu va jag avskriven.
Dags att börja slipa och måla det som ska bli våran kökshylla. Hoppas det bli bra (=

Dimman ute blir tätare och tätare, snart ser man inte mer än två meter fram.

Alla ni som har en dålig dag, snälla, låt det inte gå ut över oss andra!

 
Måste snart bestämma hur det bli med sthlms trippen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0