18:e idag

Inte för att det betyder något speciellt. Men det är söndag så det bli till att höst städa, tömma förråd, byta däck och sånt.
Vaknade imorse vid halv tio, pigg som en lärka. Slet upp och ut pär och emil på promenad vid sjön. Så härligt och fint det var...solen sken och frosten va på plats.
Då vi kom in så va emil en lort om tassarna. Blev att duscha dom. Och efter det började han må dåligt...låg och skakade och såg nere ut. Då fick jag nog...(då han har blivit så de senaste ggr jag duschat honom) så idag tog jag fram hårblåsen och blåste han torr. Och han va så rolig...då stod han stilla och njöt av värmen och att få bli torr.
Sen va han glad och på G igen. Vikken hund! ahaha

Nu ska vi fortsätta våran dag. Imorgon är det en ny vecka och även den 19e vilket betyder 29mån för mig&pär.
(Hahaha ingen pik till dig pauline.)



Bilder från morgon promis.

SE isen håller på att lägga sig över sjön!

P E A C E O U T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0