frosty morning

Nu när man går ut på morgon promenaden så är det vitt på marken....frost. Och kyligt nan´ting.
Men det är ju rätt friskt och härligt. Bara man ha flera lager varma kläder. ;)
Och jag tror att det inom en snar framtid kommer att vara vit snö som ligger över det gröna gräset.

Igår och idag har jag haft fullt upp med att vara lilla syster assistent. Kul att kunna hjälpa men det har varit påfrestande också..men man är ju ovan att sköta henne på det viset och se henne sådär.
Men det ha varit trevligt att umgås med henne. Och hela helgen är hon kvar här med oss. Och nu har vi fått ännu en till på besök.

Sitter och kollar på Idol och börjar bli lite smått besviken på vilka som blir wildcards.
Bäst man blundar och avnjuter lite karameller och chips ist.

Imorgon kväll smäller det här hemma. Wooho hoppas det bli en kanon kväll! =)

Men tänkte att hela helgen ska bli toppen. Och sen på måndag...ja då händer det....iiiihh jag är Nervös! Måtte det gå bra!!! Håller tummen hårt för mig själv.

Peace out

Okey, jag har insett det igen.
Jag har världens FINASTE hund!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0