full måne

Jag satte på min cykel och trampade hemåt. Kolsvart ute, hurvandes kallt och en STOR lysande, vacker full måne.
Man gillar det samtidigt som man ogillar det, ovan är man helt enkelt. Både kyla och cykla.

Dagen har varit lång men rolig. Första passet ensam, utan min trygghet. Lärorik och bra. Direktsändning var det också. Tro det gick bra..va dom sa iaf.. tyvärr så fungerar inte mitt huvud på det viset att jag kan vara helt nöjd och stolt. Jag försöker men ALLTID så hittar man något som "man kunde gjort bättre". Men nog om det.

Helgen bjöd på ett bra partaj. Det va riktigt trevligt/skojigt! Härliga människor i min omgivning =)
Kort beskrivning av mig själv. Namn: Bree  Känsla: Lite rullig, otroligt pratglad men mest danssugen. Hjälp! Jag dansade järnet, hoppas ingen runt om tog illa upp..men dansgolvet var lite litet för min smak

Helgen bjöd även ju även på sällkap från systrar & deras pojkvänner samt min egen såklart. Filmer, shopping och kanelbullar. En bra helg.

Måndagen är avklarad. Imorgon är det en ny dag, en ny arbetsdag. Känns bra!

peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0