helgen som gått

Helgen har gått. Det är idag måndag igen. För mig betyder det denna vecka en lung och skön dag.

Har ju som sagt haft besök av Elin. Sen va lill syster och Linda också här så det har varit en händelserik och inte stilla sittande helg. ;) Fredag lunchade vi, gjorde stan. Handlade mat&dryck. Middag med idol och rosevin.
Lördag ner till stan igen. Fika på station. Hem och byta om. Trippade över till stora systers lägenhet (där lilsis&linda bodde). Vi gjorde middag. Älgskav. Och sen började vi/jag fixa iordning alla.
Taxi till förfest hos Jerry. Sedan splittades vi. T&L åkte till Corona. Vi gick till Rex. Dansade, dansade, träffade trevligt folk. Fick Max då vi begav oss hemåt.Mums! Och skjusen hem va inte fel. och inte dyr heller. haha
Söndagen va jag knäckt. Jag är väl helt enkelt ovan att göra så mkt på så kort tid. :P Bakis och jäklig.
Låg mest och klagade. Sorry för det.
Helgen som gått var kortfattat en väldigt trevlig helg med mysigt sällskap!

Men nu är det en ny vecka och nya tag.

Elin har alla bilder. Jag hittade en som ja tagit. Här såg vi dock väldigt lugna ut. haha
Det kommer mera.
Peace out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0