Im a brunett..

..som alla andra verka bli denna årstid så är inte jag sämre.
Kom just hem från frissan. Att gå till en annan frissa än man är van vid dom 4 sista åren..ja kändes kan jag säga.
Men nå blev det bra för det =) Men E-L är ju alltid E-L. Min absoluta favorit!

Och lilla Sune/Judas (sis missonge) såååå söt att jag dör. Nyförälskad på nytt!

Ikväll börjar lilla systers favvo program..(även ett av mina) Bonde Söker Fru!

Nu är kl. snart 3 och här sitter jag. Måste omedelbart ut och traska i solen med emil. Men nu när han har fått en ny kompis så lär det bli svårare än vanligt att få honom att gå. Han är så himla tokig i katten. Haha  

Bilder ska jag fixa på både mitt hår och katten tills ikväll.

Och det också..jag vill göra en fotosession med mitt nya hår...ngn frivillig med kamera?

Peace out


Kommentarer
Postat av: Malin

Carro!

Varför har du inte med en bild på mig?



Hälsningar Malin

P.S Ta inte inte illa upp :)

2009-10-07 @ 18:43:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0