lite tystnad

Pär, Emil och jag var hemma ihelgen. Det var underbart! Vi gjorde inte så mycket. Hade det mest skönt.

Veckan som är startade knepigt. Pär var hemma, sjuk både måndag och tisdag. Skönt för mig med sällskap men trökigt att han mådde dåligt. Idag är han på g igen. Jag trodde även jag skulle få besök men så blev det visst inte.

Jag och emil vi funderar. Liggnades i soffan.

Önskar jag kunde få några trrevliga samtal snart. Skulle vara en lättnad.

Jag funderar på att snart åka ner till Pauline och hitta på bus. Är galet sugen.

Sen är ju frågan om jag får jobba något den närmsta tiden eller ej. Ska jag åka bort en sväng? Vad händer?

Att vara ovetande är jobbigt.

Nu ska jag lämna dator och göra något av dagen. För livet är inte meningen att jag ska tillbringa framför den.

Peace out.

En gammal bild på Emil och Linnéa.

Kommentarer
Postat av: MALINHE - FOTOBLOGGEN

om du vill kan väl rösta på din favorit i månadens blogg som jag har i min blogg? :)



/ www.malinhee.blogg.se

2009-10-16 @ 20:42:47
URL: http://malinhee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0