Mörkret faller

Hjälp! Klockan är just efter fyra och det är MÖRKT ute..ja mena riktigt svart..inge fjoll halvdant mörkt..nä kolsvart! Tiden rinner verkligen iväg...Idag har det varit väldigt kallt ute. Snön känns nära. Och jag hoppas jag har rätt.
Hela min kropp ha jul inom sig. Jag vill börja köpa klappar, pynta, fixa gran,se julkalender, dricka glögg och framför allt BAKA allt gott! =))) (som jag sedan, rätt snabbt äter upp såklart *muums* ;))
En sak ska jag börja med iaf..och det är att brodera en julbodnad. Jag är en pysslare som måste göra nånting kul om dagarna.
Idag har jag varit på en mkt mysig promenad med Emil, vid elljusspåret i skogen. Men erkänner samtidigt att skogsrädslan va på en hög nivå.
Så det va pysslet idag, plus tvättat, läst en bok, besökt kattungen Sune,handlat mat, och nu börjar lukten av nybakat bröd spridas här i lägenheten.
Ikväll är det avslutning på hundkursen. Tröökigt men samtidigt så börja det bli väldigt kallt.

Dags för middag.
Ha en härlig kväll ni alla!

 


En gammal bild på lil sis från Tomtebo.
Ser såå mysigt ut!
Peace out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0