What a day!

Natten mot denna fredag var inte som man vill att en natt ska va. En sjuk liten vovve som sov vid fötterna väcker mig kl. 4 med sitt olyckliga grinande. Han ha som mått dåligt sedan i onsdags. Så då va det bara att klä på sig och ut i regnet.

Upp tidigt(8) och ringa veterinären. Han fick en tid men under dagens lopp så blev han bättre så vi avbokade tiden. Bara hoppas han håller sig kry nu. Imorgon ska vi ju ha 4 timmar spår kurs.

Sedan hade jag turen att få jobba idag! Yäääs!!! =)) Ensam regerade jag i sminkrummet och bakom kameran.
Härligt folk på besök och alla som redan är där är så trevliga dom också.
En kul dag på jobbet. Precis som det ska vara!

Däremot har man blivit bortskämd med fin fint höst väder. Så idag då det ös regnade och va alldeles grått så blev man lite chockad . Och jag ogillade att komma in till arbetet med 3 lager leggings som det droppade ifrån och rann ner i socken. Uhh. Not so Niiize i said!

Fredag kvällar spenderas som vanligt i soffan framför idol med en godispåse från GodisHuset. MJ. tema vilket inneburit att jag och pära har dansat loss o vardags rummet. Ordagrant!
Och efter det bli det forts mys med film.

Nu är det exakt 1 vecka kvar. Ingen kan längta mer än jag. Det ska bli så oerhört kul!!

Lossa lovarna nu kör vi! Det är heeelg!

Peace Out!




*Slängkyss*


Kommentarer
Postat av: Lindapauline

sv; haha ja just ja :D vilken koll du har då :D äsch spela roll:) firar idag, när vi båda är lediga :P

2009-10-18 @ 11:59:00
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0