let´s dance

Dagarna rinner iväg och nu dalar löven hastigt ner från träden.

Jag spenderar min tid med underbara människor. Även lille Emil som så snällt rullade sig i fiskrens idag. *mums, det gillas*
Och nu ikväll startade Idol igen *yääs* Hösten är bra härlig då allt bra på tv startar igen ;))
Middagen, (årets kanske sista grillning ute på balkongen) va så GALET god.

Första tavlan upphängd i nya lyan [[CHECK]]

Jag ska ta mig i kragen och framkalla en massa fina kort. Man blir ju galen på att allt bara ska ligga på hög i datorn.
Förstorningar, tavlor och mycket fint.

Peace out

Saknar dig Superstar! Dags att ses snart, åh ja!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jaaaa :D

Gåre å hitta på nå snart här i månaden? Då du har tid då förstås :D kraamis!!

2009-09-09 @ 10:34:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0