Här är mitt liv

Fotboll fotboll..och massa softar mys. Det är vad dagen har erbjudit oss. En skön höst dag.

Imorgon är Pära borta i Lule på match. Jag ska tvinga mig att försöka göra så lite som möjligt. Men det lär nog iaf bli rätt mycket pyssel(skitgöra) här hemma.:P Sedan ev. åka till emelie på kalas. Aldrig fel med kalas. Lilla syster kommer nog imorgon kväll också. Niiiiize!

Klockan är inte ens tio på en lördag kväll. Natten är ung, så även jag, hehe en liten drink har lyckats slinka ner i min kropp hos grannen men nu är det nog dags för sängen. Blir chockad själv då jag skriver detta men sömn har väl aldrig skadat?

Borsta tänderna, spackla av och duns i mörkt rum.

Peace out


en gammal goding från brännbollsyran 07, UMEÅ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0