I wanna dance with somebody

Fredagskväll = Fredagsmys!

Hur har min dag varit? Uppe innan kl. 7..det va lääängesen sist. Men jag gillar det på nå vis så jag njöt medans älsklingen satt mittemot vid frukostbordet och såg riktigt plågat trött ut. hehe

Begav mig till Elin. Då var det dags. Dagen hade kommit, då hon skulle träda fram till altaret. Och vad var min roll i det hela. Jo jag fixade hennes hår. Riktigt fint blev det, med massa hårspray så det skulle sitta hela dagen lång! =)

Efter det, snabbt hem och kasta i mig ett äpple. Hoppa in i bilen och bli skjusad till nästa jobb. Min "riktiga" arbetsplats. Svt. Like it alot! Alla är så goa och snälla. Sminka sminka, fixa lite mer hår.
Halv 3 var jag klar för dagen. Puuhhuu det va skönt. Nervositeten för bruduppsättningen satte sina spår.
Helt slut i kropp och huvud. Promenad hemåt med ett besök på godishuset.

Nu ligger jag och Emil i soffan, onyttiga med cola, godis och chips. Men vi är ensamma så vi måste ju få tröst äta lite ;)

Idol börjar nu.
Imorgon är det syskon dag. Alla Utom lil sis som är hemma men hon kommer ju iaf upp snart ändå.

peace out!

Sofia som jag stylade under min smink/hår utbildning.
Min första.
Vad tycks?


Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh jag vill oxå vara med idag :( /lil´sis

2009-09-19 @ 11:24:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0