Lev livet precis som DU vill

Helgen med systrar och deras respektive har varit mycket bra.

Dock så slutade den inte så lyckat. Emil ramlade i från en brygga och slog sig. Han visade inte så mkt först, mer än chock över det som hände. Oj så jag pysslade på med honom. Den enda rörelse han gjorde va att ligga och skaka.
Sedan började han skrika då man rörde honom. (Jag är såå irriterad att jag lät det ske.) Ger honom smärtlindrande och idag mår han så mkt bättre. TACK OCH LOV! Det fick mig att tänka till...än en gång. Och jag vet nu att jag borde ta tag i det hela så jag kan få känna mer trygghet. Det är vad jag tror iaf.
Men även denna dag har varit konstig och dålig. Har fått arbeta vilket gillas, Emil mår bättre men resten har väl inte varit något att minnas. Nix. Drar ett streck. Imorgon är en ny dag. Förhoppningsvis blir den bättre!

Snart är det dags för hollywoodfruar..låt mig njuta av tre korkade brudar i US.

Peace out
Live, Laugh, Love


Kommentarer
Postat av: jag själv

älskar denna misse bild med min sminkade kissemiss syster på tv bilden! haha loove

2009-09-23 @ 13:52:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0