Med en värmande päls

Fredag idag, igen. Alltså veckorna bara springer iväg! Inte arbetar jag mycket. Men det verkar ju inte spela någon som helst roll vad man gör och inte gör. Tiden kan visst springa ändå.

Veckans bästa dag har iaf anlänt.
På morgonkvisten har jag donat på lite här hemma. Efter det begav jag mig mot city. Lunchdejt med Joel. Jösses alltså...sist vi sågs var typ i april..förra året. Då va vi där igen..snacket om en springande klocka.
Det blev Station, med goda smörgåsar och härligt sällkap. Man hade lite att prata ikapp...men fiket gjorde det inte lätt för oss..de måste ha haft nån slags sömngas i luften.
Till sist gav vi upp...ville ju gärna inte somna där. Joel mot bolaget, jag hemöver.
Nu ska jag ut och försöka få vovven att vilja promenera några steg. Sedan åka och handla för middag och idolkväll.

Lösviktsgodis-mitt levebröd.

Hösten har kommit så pass att snart har alla löv trillat av. Tur att jag lugnt kan vandra runt i min värmande pälsväst.
Looove it. Love my love

Ha en fantastisk helg!
Peeeeace out!

Kommentarer
Postat av: Karolin

Herregud vad vacker du är gumman.:)

2009-09-26 @ 12:55:35
URL: http://karolini.devote.se
Postat av: Karolin

Tycker jag absolut du ska göra..:) gärna komentera lite.:P ja men bjud upp mig då.:P ska upp på sexparty helgen den 24 oktober..

2009-09-26 @ 20:11:46
URL: http://karolini.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0