what a beautiful day

Första "riktiga" dagen på arbetet (arbeta och få betalt, sånt är ju alltid skönt).
Och dagen var ganska stimmig med fullt race från start till slut. Lovely. Alexander Rybak på besök. Då åker ju små tjejerna upp på små rosa moln.. så kul med tjejer i den åldern haha
Jag kunde då iaf hålla mina fingrar i styr och sköta jobbet snyggt. Utan problem.

Tack för en underbar dag, man blir så glad. Nu är det helg och det behöver min kropp...dags att vila så förkylningen försvinner.
Sen har jag (som jag redan visste) världens finaste pojkvän. Ett stort paket låg och väntade på min säng då jag kom hem...i det låg två saker som jag så himla gärna velat ha...och nu ha jag dom!! :D TACK ÄLSKLING. Du är bäst!!!

Godis,idol och film. Kvällen har varit skön. Snart kommer syster och fredrik upp från stockholm. Skojsigt!

Ha en bra helg,
Här i ume är mössan och långkalsingarna på
som alltid...peace out!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0