ZZZZlatan

Onsdag, lilla lördag. Tro jag har haft en perfekt dag. Eventuellt. Inte gjort så mkt egentligen.. lagat mat, bakat, städat, promenerat med Emil, busat, pratat långt och länge med min saknade superstar. Nu ikväll så va det fotbolls dags så som för många andra. Zlatans nya mot gamla.  Alltid som vanligt ute i sista sekund. Drog på Olles först och sedan All star. OJ vilka minnen som kom upp till ytan igen. Gamla ume livet. Ute livet. Haha
Hursom helst så va det proppfullt på båda..eller näj vi hade ju kunnat sitta utanför och ha tur att se bollen nån endaste gång. Men vi gjorde ett klokt beslut att åka hem till oss...njuta av en skön soffa och se matchen på tvn här ist.

Imorgon ska jag göra ett litet ryck. Även träffa Louise, eventuellt. Sedan hundkurs. Denna gång känner jag att vi kommer få bakläxa. Ajjajaj inte bra av oss.

Nu ska vi se idol.

sov gott. peace out

Ska dessa fina vänner komma upp och hälsa på mig i oktober!? Hoppas! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0