det som varit

Måste bara kort nämna att tisdagen på jobbet var helt otroligt rolig. Ni som såg programmet kan nog förstå varför! (= Efter arbetet cyklade jag direkt och gick på Yoga med Sanna. Hon är grym! och det kändes grymt bra! Man behöver såna stunder!
Igår var jag och lekte modell. Pernilla hade slutfotografering på skolan. Det va för det första väldigt trevligt att träffa henne. Och sen är hon så duktig också. Hade en härlig dag.
 
På efterm./kvällen så hade jag ett städryck.
Solen solen solen. Den är ju framme mest hela tiden nu. Jag blir sååå lycklig! Livet känns (konstigt nog) så mkt lättare. Haha Och den är varm också. Imorse då jag var ute med hundarna skippade jag tom. jackan. woooho!!

Idag så är jag ledig. Som vanligt har jag TUSEN saker jag vill göra! Men "tur" nog har jag ingen bil så jag kommer varken hinna eller orka cykla och göra allt. :P Ska försöka vara ute och njuta så mkt som möjligt.

Nu sitter jag vid köksbordet med balkongdörren öppen. Fåglarna kvittrar, solen värmer och i högtalaren kommer toner från Gyllene tider.

Dags att ta tag i dagen. =))
Peace out
   
Emil posar snyggt medans Greta har fullt upp med att äta kottar


Kommentarer
Postat av: ♥ Fotograf & Makeup Artist Linda-Pauline

MEN FYFAN VAD SNYGGT :O :O :O! SNYGGO!

2010-04-15 @ 11:52:47
URL: http://lindapauline.se
Postat av: Lil´sis

Assså jäkla bitch du är då! Måst du va så jäkla het!? VA? Fatta du int att då framstå jag ju som den "fula systern" xP



Slap-Puss!

2010-04-17 @ 18:38:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0