en kort

Allt bli lite förvirrande då det idag är fredag. Att måndagen var en röd dag. Det gör att jag har torsdag men så är ju inte fallet. Vilket självklart gillas. Kortvecka, snabbt helg! Och idag bli det jobba en sväng. =)

Ute faller regnet. Tycker det är mysigt och bra för snön försvinner snabbare. Däremot kommer vovvarna inte vilja gå ut och jag kommer inte vilja cykla. Jag har ju inte köpt mina gummistövlar ännu! Det måste jag fixa snart.


Tänk om det vore sommar. Då kunde man ta på sig en klänning, en regnkappa och sina stövlar. Vara ute och känna värmen och regnet möta mina bara ben. Skönt.
Från söndag och en vecka framåt ska jag vara kattvakt åt grannarna som ska åka till Valencia.

Nu måste jag ringa skatteverket. 
Så önskar jag alla en underbar helg!
Peace out. 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0