gokväll

eller jag borde säga gonatt!. Bara cirka 10min kvar av matchen,el classico. Sedan bli det krypa under täcket.

Jag har jobbar på B.S idag. Det va en dag då jag inte kände någon stress. Man lunkade sig mest genom dagen.
Ett samtal som kom under dagen gjorde en lite okoncentrerad. Även fast man kopplade bort det så gott som det gick så trängde det ändå väldigt lätt igenom.
Efter arbetspasset var det dags för trerättersmiddag på All star. Pär hade vunnit en middag till oss där, så vi åt verkligen gott! Förrätt:vitlöksbröd.,Huvudrätt:Burgare. Efterrätt:Pannacotta&cheesecake.
Under tiden var det kolla fotbollsmatch. Och även nu är det fotboll. En HEL kväll med fotboll. hm..inge fel men är glad att det är slut nu. Erkänner att jag mest läst skvallertidning och lekt med vovvarna. =P

Åh på onsdag ska jag få en rolig dag. Mån-ons är planerade dagar till veckan. Bra!

Peace out and good night.
<3 too my sisters





































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0