att gilla eller inte

Jag funderar. Just nu ligger hösten på ogilla sidan. Det enda den bjuder på är kyla och regn! Aldrig verka det ta slut. Dagarna blir dom tråkigaste någonsin. Fortf ingen hund som vill gå promenader. Ingen cykellust. Ingen ork. Man bli faan deppig&trött av regn. GE MIG SOL! (som i sin tur ger mig kraft&glädje att göra tusen saker)

Idag är dagen då jag ska anmäla mig till kurser. "NEJ" skriker min hjärna! Hur fasiken ska det kunna gå? och att lägga ner så mkt pengar...hm...nä det känns sådär. Men samtidigt,.OM jag skulle klara det skulle jag bli så glad!  

Jag har en hemskt träningsvärk i rygg och hand. Undrar ni vad jag gjort. Svaret är: Bowlade i lördag. Oskönt värre.
Ikväll ha jag aerobic dance på schemat.

Vad ska jag göra innan det?

peace out

inte en enda pryl är där de brukar vara idag. så kan tyvärr inte bjuda på någon nytagen bild.


från midsommarnattens flott tur


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0