en kort

Fredag. Och det vanliga känslan inbefinner sig i min kropp: Yääs! 
 
Så ännu en vecka börjar gå mot sitt slut,men den bästa delen är ju fortf kvar,helgen.
Moster mår bättre och Greta måste ner till Svall för operation,två stycken tillochmed. :/ Lilla skruttan,det är tur att hon har hamnat hos en som kommer göra ALLT i sin makt för att hon ska må bra&bli frisk! <3

Igår va hon så jädrans söt att jag ramla i skratt. Vi gick längs nydala sjön och rätt som det va så hade hon en stor rosa napp i sin mun. Okey hon hade hittat sin nya favorit! Hon hade den i munnen hela vägen hem och hon blir HELT GALEN när hon få syn på den. Gullet. Den fick följa med in, hon är ju en bäbis :P



Nu ska jag iväg och morgonträna. Sedan bli det lunch/fika med Ida på stan. Treeevligt! :D

Och jag ska göra ett nytt försök med blommor till köket. Igår gick det dåligt på plantagen. Men jag vet ju inte vad jag vill ha. Blommor eller grönt?

Nu löpning plus gym. Sedan fika och godis ;) haha bra där

Trevlig helg


Kommentarer
Postat av: 已知 Mohammed☆ Al-debis

Hehehe va söt :)

2010-08-21 @ 15:26:44
URL: http://mohammedialdebis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0