regnet smattrar

Sitter och njuter av det härliga ljudet när regnet faller utanför mitt fönster. Så myyysigt! :)
Det jobbiga med detta regnväder är att det gör en så himla seg. Kl. är för tusiken halv tre och jag ha inte gjort många knop idag. Men jag ska ta tag i allt nu ist. Min garderod..inte okey. Dags att bygga om och göra plats för höstens nyheter. Åh jag älskar hösten i klädesvägen. Koftor,sjalar/halsduk, boots,klänningar..det mesta går att bära på hösten..lager på lager we like! Då behöver inte kallblodet jag frysa heller ;)

Imorgon fyller miss lillasyster år! Att fira henne är högst upp på morgondagens to-do lista. Så det bli roooligt! Och vad innebär kalas...jo TÅRTA! SMASKENS! hihi ;)

Ikväll måste jag iväg och träna..simma,gymma och lite jogg. Och så hoppas jag att regnet avtar för emil&greta vägrar gå på promenad.

Nä shit nu måste jag börja med min stora klädröra.

Igår bjöd jag ju mig själv och min darling på massage. Looovely!  Däremot så gjorde dom lite skillad på helkropp&helkropp..tydligen. ;P skönt var det iaf!
Alla borde skämma bort sig själva&andra lite oftare!!

Peace out <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0