då i vårt mörka hus

iiiiiiiiiih det är Lucia idag! Jag har längtat och vill helst av allt blir liten igen, vakna med en stor förväntan, få locka håret, ta på luciakronan,klänning, åka till skolan där man bara myste& sjöng alla fina sångerna.
Men nä. Tänkte då att jag få ta mig till en kyrka och se på istället. Men jag hittar ingenstans att gå? allt är ikväll och då är jag på personalfest. Suck. Och vaknade av den ljuva stämman på tvn där dom sjöng så vackert...hoppade raskt upp..men då va det slut!! gah. suck. Inte meningen att jag ska få ha nå luciamys alltså. Det va bättre förr ;)

Kanske jag ska baka en pepparkaksplåt, tina en lussebulle ha en onyttigt jäkla god frukost.
Sen dra&träna, åka till stan och fixa sista julklapparna. Efter det vovvarnastimma sen party! =)

Just nu brinner det ljus lite överallt här,emil&greta ligger tätt intill mig och sover.
Jag njuter av en ledig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0