im in love

Det är rusktigt kallt ute men det är sååå oerhört vackert. Naturen är den finaste någonsin nu. Allt bara lyser vitt! En ljus ljus blå himmel och en otroligt starkt lysande gul sol. 3 färger som jag kan va ute och titta på hur länge som helst. Låter ju stört. Men kan inte hjälpa att det är så fint!? :)
Kläder packade jag på mig i flera lager på promenaden..hundarna hade det betydligt värre. Så vi kunde inte va ute alltför länge.

Igår kväll va det personalfest. Riktigt trevligt.
God mat,efterrätt,snacks,det härliga gänget var samlat. "Klassfotografering", limbo, ja en ovanligt kul måndagkväll ;)

Ledig idag. Städer och tvättar. Men nu ska här bakas mintkyssar&knäck. Och ikväll måste jag åka och köpa hyacinter så jag få nån jullukt här hemma! Och sen om jag hinner ska jag pyssla med julklapparna.

        



Visst är det vackert ute!!! =)
Men vi trivs bättre inne kalla dagar som denna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0