Busigt värre

Onsdag. Tänk vad dagarna rinner iväg. Bra eller dåligt? Med tankte på att det var -38 grader hemma imorse så är det nog bra att tiden snabbar på mot våren. Himlarns tjat om denna vår..men den är ju så efterlängtad!
Lite mer blondin har man blivit också. Dummare för det? Njaa tveksamt om det va möjligt.

Här är det världens bus dag. Emil och Greta busar så det är inte klokt. Man blir trött av att bara se på dom! ;)
Men man blir lycklig då man ser hur kul det kan vara med en kompis.
Mattorna flyger och dom håller en hög busnivå!  

Vi kom alltså tillbaka till Ume igår kväll. Idag är en dag då jag mest har städat,tvättat, promenerat. Ordning och reda. Imorgon blir det nog mer mat&baklagning.
Snacket om att måla köksstolarna funderar jag på när jag ska ta itu med också.
Nu är det stor handling på G.

Lite bilder från förra veckan.

 
Före och efter. Se va lite tid åt sig själv kan göra. haha
Så här såg vi ut under showen. Jag hade svart långkjol till skjortan.

Jag skulle ljuga om jag inte sa att denna stund var magisk! Morgonfika på Birsta. 
Kurr, Mums och skratt

Kommentarer
Postat av: lil sis

Den stunden var den bästa på länge! Vilken känsla! Saknar dig redan Big sis! So much!

2010-02-24 @ 17:44:00
Postat av: Linda-Pauline

Heey! Visa bild på håååret!

2010-02-24 @ 19:18:05
URL: http://lindapauline.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0