-20C

Nu har det blivit så där kallt ute igen! buuuhrr! Vi ogillar det. Men idag blev jag mer arg på mig själv att man småklagar på vädret, stormen igår oså. Vi började idag på jobbet att försöka bidra med ännu mer till dom drabbade i Haiti. Därav att jag tycker man ska sluta klaga alltför mkt. Vi har det rätt bra liksom!!
Tänk alla små stackars barn som blivit föräldralös! nä fy!!

Torsdagens jobb är iaf avklarat. NU sitter jag hemma och kollar på Modo. woohoo Leder just nu med 4-1. Ser ut att kunna bli slutspel! (=

Imorgon va en ledig fredag då jag tänkte ta itu med tvätt, och annat tråkmåsten. Men nixpix jag ska få arbeta nå timmar. =)) Sedan är det godis dag!! hihi bio kanske, jag ha ju missat så många bra filmer.

Och snart är det lördag. Hjälp. Jag längtar och undrar hur det kommer sluta. Kl.18 ska vi få se henne. Spännande!

Lycklig som en liten kyckling!

Peace out.

Haha kolla in denna bild som Pauline gjort på min&pära. Det syns knappt att det är vi ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0